24 de gener: I el teu fill…ja sap què farà el curs vinent? | Carles Ventura EXHAURIDES!

— > places exhaurides!  Vols que fem aquesta xerrada al teu institut o escola? Contacta’ns a info@edbuilding.org o al 658955403

  • Data i hora: dimarts 24 de gener de 20h a 21.30h.
  • Lloc: Sala d’actes de l’Institut Arnau Cadell (Valldoreix – Sant Cugat del Vallès).
  • Públic destinatari: oberta a totes les mares i pares d’alumnes d’ESO i Batxillerat.
  • Preu: gratuïta.
  • Ponent: Carles Ventura, Llicenciat en ADE i MBA per ESADE, pare de 3 fills, coach de joves i famílies, conferenciant, formador i autor.
  • Títol: ” I el teu fill….ja sap què farà el curs vinent?”
  • Places limitades. reserva la teva aquí -> https://edbuilding.typeform.com/to/fHbPPu

Hi ha moments en els estudis – especialment 4rt d’ESO i 2on de Batxillerat – en què cal que els nois i noies escullin quin camí volen seguir a la vida. Però l’actual situació social afegeix molta complexitat a aquesta elecció:

  • Més opcions que mai (més de 140 carreres per triar, noves professions que no existien fa uns anys)
  • Gran desconeixement de la pròpia personalitat, habitual en l’adolescència, i dificultat per prendre decisions.
  • Les negatives perspectives econòmiques que poden portar a la desmotivació en els estudis o a triar sota pressió.

Sovint els pares ens preguntem com podem ajudar els nostres fills a triar estudis: Posem massa pressió o massa poca? Hem de seure amb ells o deixar-los fer per lliure? Com en podem parlar sense que s’atabalin?

Aquesta xerrada adreçada a mares i pares vol cobrir la necessitat existent, per part dels pares, de donar suport i acompanyament familiar als joves, ajudant-los a fer més fàcil i enriquidor, i disminuint-ne així la pressió:

– Definint millor el rol dels pares.

– Oferint eines per ajudar els fills a parlar del tema i construir en família.

– Facilitant que els pares acompanyin els fills a conèixer-se millor.

– Donant tècniques per ajudar els fills a prendre decisions potents i acceptar-ne les responsabilitats.